Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2023

Η γνώμη μου για τα K-dramas που προβάλλονται τώρα

 

1. Missing: The Other Side 2 - Photo= tvN, TVING, 2. Red Balloon - Photo= TV Chosun, 3. The Forbidden Marriage - Photo= MBC

 

Σκέφτηκα ότι είναι πολλές οι σειρές που βγαίνουν συνεχώς και πολλές και αυτές που έρχονται. Έτσι, σκέφτηκα να σας παρουσίασω τη γνώμη μου για τις σειρές που παίζουν τώρα στην Κορέα, μικρές αλλά και μεγάλες σειρές. Έτσι, θα ξέρετε τι να δείτε ή τι να περιμένετε από μια σειρά. Φυσικά, όσο καλύτερα μπορώ, γιατί δε θέλω να πω την υπόθεση της σειράς ή κάποια σημεία και να κάνω spoiler.

The Forbidden Marriage (12 episodes)

Είναι μια σειρά που αγαπώ γιατί υπηρετεί εξαιρετικά το χιούμορ, το ρομάντζο και τη δράση μέσα από μια υπέροχη ιστορία που τοποθετείται στο Joseon. Οι ερμηνείες είναι όλες άψογες και συμπαθείς τους ήρωες, ενώ η ιστορία έχει πολύ ενδιαφέρον. Τη συστήνω σε όλους!


Missing: The Other Side Season 2 (12 episodes)

Αυτή η σειρά δεν υπάρχει. Έχει ένα εξαιρετικά πρωτότυπο σενάριο με πλούσια συναισθήματα και δράση, συνδυάζοντας υπέροχα και το στοιχείο της φαντασίας. Αυτή τη σειρά τη βλέπουμε οικογενειακώς και την αγαπάμε πάρα πολύ. Οι ερμηνείες είναι εξαιρετικές, η σκηνοθεσία το ίδιο, τα τοπία, η ιστορία που είναι γεμάτη και έχει ανατροπές και δεν αφήνει τρύπες. Υπέροχη!


Island Season 1 (6 episodes)

Δε μου αρέσουν οι ιστορίες με εξορκισμούς και δαίμονες. Η αλήθεια είναι ότι σκιάχτηκα στο πρώτο επεισόδιο, αλλά στην πορεία δεν ήταν τόσο τρομακτικό. Βέβαια, δεν ήταν και βόλτα στο λούνα παρκ… απλά ήταν λιγότερες αυτές οι σκηνές και έρχεται το 4ο επεισόδιο για να με κάνει να αναθεωρήσω. Μου άρεσαν τα εφέ και οι ερμηνείες, αλλά οι σκηνές κόβονται κάπως απότομα και δένονται κάπως άτσαλα το παρελθόν με το παρόν. Κι αυτό, όμως, βελτιώθηκε στην πορεία. Είδα 4 επεισόδια και έχει άλλα δυο για να τελειώσει η πρώτη σεζόν και η δεύτερη θα ακολουθήσει τον επόμενο μήνα. Καλό αυτό που θα ξεκινήσει τόσο γρήγορα, έτσι θα βαλω τη βαθμολογία μου μόλις ολοκληρωθούν και οι δυο σεζόν.

Hit the Spot / Fanta G Spot (8 episodes)

Αν επιθυμείτε να δείτε σεξ και πάλι σεξ, αυτή είναι η σειρά σας. Από ιστορία, δε λέει πολλά. Είναι μια συνηθισμένη ιστορία με δυο φίλες που έχουν τα δικά τους όνειρα και άγχη για να βρουν τον τέλειο σύντροφο και να βρει το σημείο τους. Παράλληλα, στη ραδιοφωνική εκπομπή που έχουν συζητούν για σχέσεις και σεξ. Μου θυμίζει αμερικάνικη ιστορία και γενικώς, δεν μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένη. Για να πάρεις μάτι, είναι καλή. Αν ψάχνεσαι να δεις κάτι με υπόθεση, δεν είναι αυτό που ψάχνεις.


Trolley (16 episodes)

Αν και έχεις αρκετούς φαν η Kim Hyun Joo, εγώ δεν είμαι μια από αυτούς. Οι σειρές που διαλέγει είναι συνήθως αργές στην εξέλιξη της ιστορίας, αυτή κινείται αργά και είναι γεμάτη δισταγμούς. Η συγκεκριμένη σειρά είναι λίγο καλύτερη από κάποιες άλλες που είδα πρόσφατα με την ίδια πρωταγωνίστρια και δεν ήταν οι αγαπημένες μου. Εδώ, βλέπω αρκετό μυστήριο κα αυτό μου αρέσει και νιώθω πως θα έχουμε σύντομα ανατροπές στην ιστορία, αν και έχω καταλάβει (νομίζω) τι θα παιχτεί. Πάντως, θέλω να το δω και για αυτό συνεχίζω και τη βλέπω.

Brain Works (16 episodes)

Αυτή η σειρά δεν είχε να μου δώσει κάτι καινούργιο. Οι ηθοποιοί έμοιαζαν να αναμασούν παρόμοιους ρόλους του παρελθόντος και η ιστορία δεν είχε τόσο ενδιαφέρον για μένα. Το χιούμορ δε με άγγιξε και γενικά, βαρέθηκα αρκετά στο πρώτο επεισόδιο. Δεύτερο δεν είδα, το παράτησα. Πάντως, κάποιοι είπαν ότι το δεύτερο επεισόδιο ήταν καλύτερο. Εγώ δεν το συνεχίζω.


Work Later, Drink Now Season 2 (12 episodes)

Δεν είναι η αγαπημένη μου σειρά, αλλά είδα την πρώτη σεζόν και είπα να την ολοκληρώσω βλέποντας και τη δεύτερη. Βέβαια, αυτός δεν είναι απόλυτα ο ρόλος που τη συνέχισα, μιας και παράτησα σειρές, χωρίς να με νοιάζει αν θα τις ολοκληρώσω ή όχι. Η συγκεκριμένη έχει κάτι το διασκεδαστικό και ευχάριστο κάποιες φορές, έχει και αγαπημένους πρωταγωνιστές, οπότε έχω μερικούς ακομη λόγους για να τη συνεχίσω. Από πλευράς ιστορίας, έχει κάποιες εξελίξεις που μου αρέσουν και κάποιες συγκινήσεις που δίνουν περισσότερο ενδιαφέρον, αλλά οι χαρακτήρες των κοριτσιών δεν είναι από αυτούς που αρέσω, οπότε δεν μπορώ να πω ότι δέθηκα μαζί τους. Πάντως, είναι μια σειρά που βλέπεται ευχάριστα.


Unlock My Boss (12 episodes)

Αγαπημένη σειρά με υπέροχους ηθοποιούς, πρωτότυπο σενάριο, πολύ καλές εξελίξεις και ανατροπές σε μια ιστορία που πίστευα ότι μπορεί να είναι ανόητη, αλλά κάθε άλλο παρά ανόητη είναι. Την αγαπώ και ανυπομονώ για τα τελευταία επεισόδια, που ακόμη ελπίζω να δω μια ακόμη ανατροπή για να χαρώ κι εγώ με τον θείο μαφία και τον πατέρα της μικρής.

The Interest of Love (16 episodes)

Είναι μια καλή και συμπαθητική σειρά με ταλαντούχους ηθοποιούς, που αν δεν έχεις δει πολλά K-dramas, μπορεί και να σου αρέσει. Εγώ έχω δει πολλά K-dramas και βρήκα τη σειρά συνηθισμένη. Έτσι, δε μου έκανε κλικ για να τη συνεχίσω και την παράτησα.


Red Balloon (20 episodes)

Είναι μια σειρά που θα σου ανεβάσει την πίεση με τα πεθερικά, τους γονείς, τους φίλους, τους εραστές και πάει λέγοντας. Γενικά, έχει πολύ κόσμο που θα θέλεις να δείρεις και επειδή σου προκαλεί αυτά τα συναισθήματα, είναι αρκετά καλή για να τη δω και να ξεσπαθώσω. Έχει ίντριγκα και πολύ συναίσθημα και βλέπω οι ανατροπές να πέφτουν σύννεφο στην πορεία. Μου αρέσει πάρα πολύ.


Three Bold Siblings (51 episodes)

Συνήθως παρακαλουθώ τις οικογενειακές σειρές του σ/κ με τον μπαμπά, αλλά αυτή την παρατήσαμε και οι δυο. Δεν ήταν σαν τις άλλες σειρές. Οι ηθοποιοί ήταν καλοί, αλλά η ιστορία δε μας τράβηξε. Είδαμε μερικά επεισόδια και αποφασίσαμε ότι ήταν κάπως βαρετή και δε θέλουμε να δούμε μια βαρετή σειρά που είναι και με 51 επεισόδια, οπότε πάμε παρακάτω και περιμένουμε την επόμενη.


Vengeance of the Bride (100 episodes)

Καλή σειρά με ίντριγκα που σε κάνει να θέλεις να βρίσεις κόσμο. Δεν είναι, βέβαια, κάτι σπουδαίο, έχει τα κλισέ, έχει κάποια κενά στο σενάριο, έχει κάποιες βλακειούλες που γίνομαι μπαρούτι όταν τις ακούω, αλλά περνάμε καλά τον χρόνο μας με τον μπαμπά να στολίζουμε κόσμο και κοσμάκη.


The Love In Your Eyes (124 episodes)

Αυτή είναι η αγαπημένη μας καθημερινή σειρά. Δεν έχει υπερβολική κακία που να φτάνουν στον φόνο δηλαδή και έχει καλό σενάριο. Έχει κάποια κλισέ αλλά δε με χαλάει καθόλου. Μου αρέσουν οι ερμηνείες, μου αρέσει και το σενάριο.


The Witch’s Game (120 episodes)

Αυτή η σειρά έχει μαζέψει όλους τους κακούς σε τέτοιο βαθμό που θέλεις να τους μαζέψεις σε μια γωνιά και να τους ρίξεις ένα τεράστιο χαστούκι, όπως έκανε ο Βέγγος με τις αδελφές του. Ακόμη και κάποιοιο που δεν είναι υπερβολικά κακοί, είναι ανόητοι και θέλεις να δείρεις και αυτούς. Από αυτή τη σειρά, συμπαθώ μόνο την πρωταγωνίστρια, τον In Ha και την κόρη της. Όλοι οι άλλοι είναι… άστα να πάνε. Και εκείνη η γριά, μου ανάβει τα λαμπάκια ακόμη και όταν αναπνέει. Όταν γελάει, με κάνει πύραυλο. Τώρα θα με ρωτήσει κάποιος γιατί το βλέπω. Ε, γιατί είμαι μαζόχα και μου αρέσουν κάτι τέτοια.


Payback (12 episodes)

Είναι, ίσως, η σειρά που με απογόητευσε. Την περίμενα με ανυπομονησία, το ίδιο και η μητέρα μου και δεν άρεσε σε καμιά από τις δυο. Αγαπήσαμε τις σκηνές στη Μογγολία και κάποιες οικογενειακές στιγμές ή με τον πρωταγωνιστή γενικότερα, αλλά δεν ήταν αυτό που περιμέναμε. Είχε πολύ λίγη δράση και αυτές οι αναδρομές στον χρόνο μας χάλασαν. Οι ερμηνείες είναι πολύ καλές, αλλά η ιστορία όπως παρουσίαστηκε δε μας άρεσε. Πάντως, θα του δώσω μια ακόμη ευκαιρία και αφού δω, ένα ή δύο ακόμη επεισόδια, θα αποφασίσω αν θα το συνεχίσω ή όχι.


Big Bet Season 1 (8 episodes)

Δε μου αρέσουν οι ιστορίες με τυχερά παιχνίδια και καζίνο, κυρίως όταν η ιστορία επικεντρώνεται σε αυτό. Έτσι, αυτή η σειρά δε με κέρδισε από την αρχή, αν και αγαπώ τους πρωταγωνιστές και είχε ωραία πλάνα και γυρίσματα στην Αμερική. Δυστυχώς, δεν ήταν αρκετά για να με κρατήσουν και την παράτησα.


Agency (16 episodes)

Αυτό δεν το είδα ακόμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα κορυφαία K-dramas σε τηλεθέαση

  Chief Inspector, Photo credits: MBC Κατάφερα να βρω 106 Κορεάτικες σειρές, που κατάφεραν να ξεπεράσουν το φράγμα του 30% τηλεθέαση. Είμαι...