Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022

Συνέντευξη με την πρώτη Κορεάτισσα Influencer στην Ελλάδα

Original article: https://honoraryreporters.korea.net/board/detail.do?articlecate=1&board_no=5221&tpln=1 



Ανακάλυψα πρόσφατα την Κορεάτισσα Pauline Lee στο TikTok και πρόσεξα ότι τα βίντεό της έχουν τραβήξει την προσοχή των Ελλήνων, συγκεντρώνοντας μεγάλο αριθμό ακόλουθων, χιλιάδες likes και εκατομμύρια θεάσεις σε μερικά βίντεο. Η Pauline ξεκίνησε τον λογαριασμό της εν μέσω καραντίνας και άρχισε να ανεβάζει βίντεο με πληροφορίες για την Κορέα. Το ενδιαφέρον των Ελλήνων ήταν τεράστιο κι έτσι, αποφάσισε να το συνεχίσει. Η Pauline είναι 26 ετών και γεννήθηκε από Κορεάτες γονείς στην Αθήνα, όπου ήρθε η μητέρα της για να εργαστεί στην Πρεσβεία της Κορέας το 1991.

Η συνέντευξη δόθηκε από 15 Σεπτεμβρίου έως 2 Οκτωβρίου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μετά μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Παρακάτω θα δείτε απόσπασματα αυτής της συνέντευξης. 

 


 

Μίλησε μας για τα πρώτα χρόνια της ζωής σου στην Ελλάδα. Πώς ήταν να ζεις και να συναναστρέφεσαι με τους Έλληνες;

Γεννήθηκα στην Ελλάδα, αλλά όταν ήμουν πέντε ετών, επιστρέψαμε στην Κορέα για προσωπικούς λόγους. Έτσι, πήγαμε στο κορεατικό σχολείο. Όταν ήμουν μικρή, δεν είχα πρόβλημα να προσαρμοστώ στην Κορέα, αλλά ξέχασα τα ελληνικά. Έτσι, η επιστροφή στην Ελλάδα ήταν δύσκολη, γιατί πάλευα με την ελληνική γραμματική. Θυμάμαι ακόμα τη μέρα που ο δάσκαλος μας έδωσε μια κόλλα με ασκήσεις και τα είχα γράψει όλα λάθος! Επίσης, ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι ήμουν διαφορετική σε σχέση με τα άλλα παιδιά και η αντιμετώπισή τους δεν ήταν η καλύτερη, αφού η Νότια Κορέα δεν ήταν γνωστή τότε και δεν υπήρχε αυτή η αγάπη του κόσμου, όπως συμβαίνει σήμερα. Όμως, δεν άφησα όλα αυτά να με επηρεάσουν και τελικά, μια Ελληνίδα με πλησίασε στο σχολείο πριν από 14 χρόνια και αποτέλεσε την αρχή για να έχω περισσότερους φίλους στη συνέχεια που με έκαναν να ξεχάσω ότι ήμουν διαφορετική και αγαπούσαν τόσο εμένα όσο και τη χώρα μου. Φυσικά, τώρα έχουν περάσει πολλά χρόνια και η Κορέα έχει γίνει διάσημη για τη μουσική, τις σειρές και τις ταινίες της, οπότε έχουν αλλάξει τα πράγματα. Κάτι που δεν μπορώ να ξεχάσω και θέλω να το πω είναι ότι στην τελετή αποφοίτησής μου, οι συμμαθητές μου χόρεψαν και τραγούδησαν το Gangnam Style στα Κορεάτικα.

 

Είστε TikToker με χιλιάδες followers, όπου οι κορεατικές αναρτήσεις σας ενημερώνουν τους Έλληνες για τον κορεατικό τρόπο ζωής και την κορεατική γλώσσα. Πείτε μας πώς και πότε πήρατε την απόφαση να ξεκινήσετε τον λογαριασμό σας και ποια είναι τα συναισθήματά σας.

Ήμουν μια από αυτούς που έλεγαν ότι δεν θα κατέβαζα ποτέ την εφαρμογή, αλλά το ξανασκέφτηκα λόγω του κορωνοϊού. Τότε δούλευα από το σπίτι και είδα μια ανάρτηση από την εταιρεία μου σχετικά με έναν εσωτερικό διαγωνισμό, που απαιτούσε το ανέβασμα ενός βίντεο στο TikTok. Έτσι, κατέβασα την εφαρμογή και ανέβασα το πρώτο μου βίντεο. Πειραματίστηκα με το ανέβασμα παλιών βίντεο και την επόμενη μέρα ξύπνησα και είδα ότι ένα από τα βίντεό μου είχε φτάσει τις 10 χιλιάδες προβολές. Έμεινα άφωνη και αυτό μου έδωσε την ώθηση να συνεχίσω να ανεβάζω περισσότερα βίντεο απαντώντας στις ερωτήσεις των ανθρώπων σχετικά με την καταγωγή μου και τον κορεατικό πολιτισμό. Είναι τεράστια τιμή να είμαι η πρώτη TikToker στην Ελλάδα από την Κορέα που μίλησε για τη χώρα μου και εκτιμώ πραγματικά όλους όσους με ακολουθούν και δείχνουν ενδιαφέρον για εμένα και την Κορέα.

 

Πρόσφατα ανεβάσατε ένα βίντεο σχετικά με το πώς υπολογίζετε την ηλικία στην Κορέα και συγκεντρώσατε το ενδιαφέρον του κοινού. Μπορείτε να μας πείτε πώς εμπνευστήκατε να παρουσιάσετε αυτό το θέμα και εάν έχετε ανάλογα βίντεο στο μυαλό σας για τη συνέχεια;

Διάλεξα αυτό το θέμα γιατί διαφέρει από τον υπόλοιπο κόσμο. Έτσι, σκέφτηκα ότι είναι ένα ενδιαφέρον θέμα για παρουσίαση. Από την άλλη, ετοιμάζω βίντεο με μέρη της Κορέας, επειδή πρόκειται να ταξιδέψω στην Κορέα τον Οκτώβριο και είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα γυρίσω βίντεο με όμορφα μέρη της Κορέας και θα γίνω καλή πρεσβειρα της χώρας μου. Επίσης, μου αρέσει η ιδέα που πρότεινες να αναπαραστήσω δημοφιλή αποσπάσματα ή διαλόγους από K dramas!

 

 

Έχετε ένα κανάλι στο YouTube με το όνομα Pauline Lee και εκεί ανεβάζετε και συνταγές από την κορεάτικη κουζίνα. Είστε καλή μαγείρισσα; Πείτε μας την πιο δύσκολη κορεάτικη συνταγή και γιατί νομίζετε ότι είναι δύσκολη.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί με τη μαγειρική όσο θα ήθελα. Η μητέρα μου είναι εξαιρετική μαγείρισσα και προσπαθώ να μάθω τα μυστικά της και να πάρω τα ταλέντα της. Νομίζω ότι το japchae είναι δύσκολο φαγητό, όχι επειδή είναι περίπλοκο αλλά επειδή πρέπει η προετοιμασία απαιτεί πολλά υλικά. Αξίζει όμως να δοκιμάσετε να το μαγειρέψετε γιατί είναι νόστιμο φαγητό.

 

Μπορείτε να μας πείτε το αγαπημένο σας κορεάτικο φαγητό, το αγαπημένο σας K-drama και το αγαπημένο σας τραγούδι K-pop;

Το αγαπημένο μου κορεάτικο φαγητό είναι το 떡볶이 (ddeok bokki), που είναι πικάντικο και νόστιμο φαγητό, το οποίο συνοδεύεται με καυτερή πάστα φασολιού σόγιας, το λεγόμενο gochujang. Έχω παρακολουθήσει πολλά K-dramas, αλλά αυτό που έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη μου είναι το 서마아홉 (Thirty-Nine), που προβλήθηκε φέτος και το αγαπημένο μου κορεάτικο τραγούδι είναι το Come and Goes από το indie συγκρότημα Hyunkoh. Όποτε το ακούω, ηρεμεί την ψυχή μου και με κάνει να νιώθω ότι με ταξιδεύει.

 

Πείτε μας το αγαπημένο σας ελληνικό φαγητό, την αγαπημένη σου ελληνική σειρά και το αγαπημένο σας ελληνικό τραγούδι.

Το αγαπημένο μου ελληνικό φαγητό είναι σίγουρα το σουβλάκι, ενώ η αγαπημένη μου ελληνική σειρά ειναι το “Στο Παρά Πέντε”, γιατί ήταν από τις πρώτες σειρές που είχα δει. Η αλήθεια είναι πως δεν ακούω ελληνικά σύγχρονα τραγούδια αλλά αν είναι να διαλέξω θα πω το τραγούδι του Σιδηρόπουλου με τίτλο “Να μ'αγαπας”. 

 

Ως influencer διαφημίζετε το ασιατικό παντοπωλείο Salamat στην Ελλάδα και το ελληνικό κορεάτικο κατάστημα καλλυντικών pibu.gr. Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας από τις συνεργασίες σας και ποιος είναι ο στόχος που θέλετε να πετύχετε;

Χαίρομαι γιατί η συνεργασία μας ήταν άψογη. Είμαι χαρούμενη που μπορώ να προωθήσω και να δώσω ευελιξία στους ακόλουθούς μου να έχουν πρόσβαση στα τρόφιμα και τα προϊόντα της χώρας μου. Ταυτόχρονα, οι συνεργάτες μου είναι άψογοι επαγγελματίες και με αφήνουν να εκφράζομαι ελεύθερα για τα προϊόντα τους, κάτι που με κάνει να θέλω να τα προωθώ ασταμάτητα.

 

Ετοιμάζεται κάποιος να ταξιδέψει στην Κορέα και σας ζητά να του προτείνετε ένα πρωτότυπο μέρος για να επισκεφθεί, ένα περίεργο φαγητό να δοκιμάσει και κάτι μοναδικό για να κάνει όσο είναι εκεί. Τι θα του προτείνατε;

Θα πρότεινα σε όλους να επισκεφτούν το 북촌 Bookcheon. Είναι μια περιοχή στη Σεούλ που έχει διατηρήσει την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και έχει υπέροχα καφέ και εστιατόρια. Για τους τολμηρούς φίλους μου, θα πρότεινα να δοκιμάσουν το 산낑지 San Nak Ji. Είναι το φαγητό με το χταπόδι, όπου τα πλοκάμια του κινούνται λόγω των ζωντανών νεύρων και φαίνονται τρομακτικά. Αλλά αν κάποιος τολμήσει να τα δοκιμάσει, θα καταλάβει ότι δεν είναι τόσο περίεργο όσο φαίνεται. Όσο για τη δραστηριότητα, θα πρότεινα να επισκεφτείτε το παλάτι φορώντας hanbok για να έχετε ελεύθερη είσοδο. Μία ακόμη συμβουλή μου είναι να φορέσετε τη στολή του αντίθετου φύλου γιατί νομίζω ότι έχει περισσότερη πλάκα! Μια άλλη πρόταση που μπορώ να δώσω είναι να δοκιμάσει κάποιος να πάει στη σάουνα, όπου δεν επιτρέπεται η είσοδος με μαγιό. Είναι μια μοναδική εμπειρία!

 

Τέλος, πείτε μας τα όνειρά σας και τι θα λέγατε στους ακόλουθούς σας.

Θέλω να εκφράσω τη μεγάλη μου ευγνωμοσύνη σε όλους όσους με ακολουθούν. Έχοντας περάσει δύσκολα παιδικά χρόνια λόγω της εθνικότητάς μου, δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι κάποιος θα ενδιαφερόταν να με ακούσει και να θέλει να μάθει για την Κορέα. Θέλω να κάνω τους ακόλουθούς μου χαρούμενους να με βλέπουν και να με ακούν, και μου αρκεί όταν ακούω ότι έκανα κάποιον να γελάσει. Ελπίζω να συνεχίσω έτσι μακροπρόθεσμα και να γίνω καλύτερη. Θέλω να είμαι ένας άνθρωπος που φέρνει χαρά και γαλήνη, έστω και για λίγα δευτερόλεπτα, γιατί όλοι έχουμε ζήσει δύσκολες στιγμές. Σε όσους δυσκολεύονται, θέλω να τους υπενθυμίσω ότι όλα θα περάσουν και θέλω να τους πω μέσα από την καρδιά μου να ευθυμήσουν και πως όλα θα φτιάξουν 화이파!

Επιμέλεια / μετάφραση άρθρου = Korean Dramas (Greek Fans)

          Photos = Courtesy of Pauline Lee 


 

 

 


 


 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα κορυφαία K-dramas σε τηλεθέαση

  Chief Inspector, Photo credits: MBC Κατάφερα να βρω 106 Κορεάτικες σειρές, που κατάφεραν να ξεπεράσουν το φράγμα του 30% τηλεθέαση. Είμαι...