Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

6 K-dramas του 2023 που παράτησα

 

Photo collage via canva with official posters of K-dramas. Photos credits: (1. SBS) (2. JTBC) (3. tvN, TVING) (4. KBS) (5. JTBC) (6. tvN, TVING)

 

Είναι πολλά τα K-dramas που βγαίνουν κάθε χρόνο και όσο περνάει ο καιρός πληθαίνουν οι νέες πλατφόρμες που εντάσσουν τα K-dramas στο ενεργητικό τους και πολλές φορές φτιάχνουν και δικές τους παραγωγές. Έτσι, οι σειρές είναι πάντα πάρα πολλές και ο χρόνος λιγοστός. Αναπόφευκτα, αποφάσισα να παρατήσω μερικές σειρές που δε μου έκαναν “κλικ” και ίσως άλλες εποχές να μην το έκανα.

Όμως, περνά ο καιρός και έχω δει παραπάνω από 2,092 K-dramas και οι απαιτήσεις μου έχουν διαμορφωθεί αλλιώς και έχω γίνει πιο απαιτητική. Κυρίως σε σειρές που έχω δει ανάλογο θέμα παλιότερα. Πάντως, έχω παρατήσει 63 σειρές ως τώρα.



Dr. Romantic Season 3

Η πρώτη σειρά που θα αναφέρω ως μία από αυτές που παράτησα είναι η τρίτη σεζόν της ιατρικής σειράς “Dr. Romantic”. Για την ακρίβεια, δεν την ξεκίνησα καν! Είδα την πρώτη και μου άρεσε, αλλά δεν ξετρελάθηκα, γιατί ήταν πολύ ιατρική για τα γούστα μου και παράτησα τη δεύτερη σεζόν, γιατί τη βρήκα κατώτερη της πρώτης. Έτσι, δεν ξεκίνησα και την τρίτη. Όμως, σε αυτή τη σεζόν έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια και το σκέφτομαι να τη βάλω μπρος. Εσείς τι λέτε; Να το κάνω;


The Interest of Love

Μία άλλη σειρά που παράτησα ήταν αυτή. Παρόλο που έπαιζαν αγαπημένοι, για μένα, ηθοποιοί την άφησα πολύ γρήγορα. Ήταν μία συνηθισμένη ιστορία που είχα δει πολλές φορές παλιότερα και δεν είχε να μου δώσει κάτι καινούργιο. Δεν τη βρήκα κακή και οι ερμηνείες ήταν καλές, αλλά ή ιστορία ήταν συνηθισμένη και κάπως αργή και ο χρόνος μου είναι λιγοστός. Κάτι πρέπει να αφήνω, βρε αδελφέ! Έτσι, άφησα αυτή τη σειρά.


Poong, the Joseon Psychiatrist Season 2

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτή η σειρά είχε δύο σεζόν. Η σειρά δεν τράβηξε το ενδιαφέρον μου και δεν πήγε πολύ καλά από πλευράς τηλεθέασεων ή να έφερε έσοδα στο κανάλι. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι ήταν πλήρης αποτυχία. Πήγε καλά, αλλά όχι πολύ καλά (όπως σκέφτομαι εγώ) για να υπάρξει δεύτερη σεζόν. Ο μόνος λόγος που υπήρξε η δεύτερη σεζόν είναι γιατί το είχε ο σεναριογράφος από την αρχή προορισμένο για 2 σεζόν. Πολύ πλάτιασα με αυτό το κομμάτι και πάμε για τον λόγο που το παράτησα. Για την ακρίβεια, παράτησα την πρώτη σεζόν και δεν ξεκίνησα ποτέ τη δεύτερη. Ήταν κάπως ασύνδετη, με χιούμορ που δεν ήταν στα γούστα μου και βλέποντάς το, συνειδητοποίησα ότι δε με τραβούσε να δω τη συνέχεια και γι’ αυτό το λόγο το παράτησα.


Brain Works

Αυτή είναι μία σειρά που περίμενα ότι θα έβλεπα, αλλά τελικά την παράτησα. Μου αρέσουν οι ηθοποιοί, αλλά εδώ κάτι δε μου πήγε καλά. Το χιούμορ δεν ήταν στις προτιμήσεις μου και κάτι που το σενάριο δε με τράβηξε, κάτι οι υπερβολικές ερμηνείες, κάπου ξίνιζα τα μούτρα μου και τελικά το παράτησα.


Agency

Αυτή η σειρά βρέθηκε μπροστά μου σε μία περίοδο που έψαχνα απεγνωσμένα να βρω μία σειρά να παρατήσω, λόγω έλλειψης χρόνου. Όμως, δεν ήταν μόνο αυτός ο λόγος που την παράτησα. Αν ήταν πριν μερικά χρόνια που είχα δει λιγότερες σειρές, πιθανόν να μου άρεσε. Επειδή, όμως έχω δει ανάλογες σειρές, αυτή δε με τράβηξε. Βέβαια, ήταν λίγο πιο ιδιαίτερο το θέμα του με την πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει σημαντική θέση εργασίας σε μία εταιρεία και σε μία εποχή που τα πάντα ήταν ανδροκρατούμενα, αλλά με χάλασε η αργή σκηνοθεσία και το γεγονός ότι δε με τράβηξε στα πρώτα δύο επεισόδια. Έτσι, την παράτησα.


Stealer: The Treasure Keeper

Όλοι οι ηθοποιοί σε αυτή τη σειρά είναι αγαπημένοι, όμως η σειρά με απογόητευσε. Το σενάριο ήταν ένας σωστός αχταρμάς και δεν το έσωσαν ούτε οι ηθοποιοί. Το χιούμορ ήταν… να πω άνοστο; Θα το πω! Με τις χιουμοριστικές σκηνές έμοιαζε λες και έβλεπα μικρή τα Power Rangers. Η δράση ήταν καλή, αλλά υπήρξαν σκηνές που έχασα το αβγό και τον Πασχάλη. Έτσι, έφαγε σουτάρισμα με συνοπτικές διαδικασίες.


Εσείς ποιες σειρές έχετε παρατήσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα κορυφαία K-dramas σε τηλεθέαση

  Chief Inspector, Photo credits: MBC Κατάφερα να βρω 106 Κορεάτικες σειρές, που κατάφεραν να ξεπεράσουν το φράγμα του 30% τηλεθέαση. Είμαι...