Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024

Κορεατικές στάμπες στη Θεσσαλονίκη

 

Αυτή είναι η πρόσοψη του καταστήματος απέναντι από τον Ευκλείδη. Photo: Dovletoglou Eftychia

Το κατάστημα «The Lab T-Shirt» βρίσκεται στην Παπαναστασίου 22, Θεσσαλονίκη, απέναντι από τον Ευκλείδη, το οποίο μεγαλώνει κιόλας. Εκτυπώνει στάμπες σε ύφασμα, όπως μπλουζάκια, οικολογικές τσάντες, πουκάμισα, σαλιάρες, ζακέτες και πολλά άλλα. Οι μέθοδοι εκτύπωσης είναι είτε το βινύλιο είτε με την ψηφιακή εκτύπωση. Τυπώνει λογότυπα από καταστήματα ή εταιρείες για τους υπαλλήλους τους, έχει ποικιλία από μακέτες που υπάρχουν στον κατάλογο του καταστήματος, αλλά τυπώνει και τις φωτογραφίες ή μακέτες που φέρνει ο κάθε πελάτης.

Μερικές από τις στάμπες που έφτιαξα. Photo: Dovletoglou Eftychia
 

Έφτιαξα διάφορες μακέτες κορεατικού ενδιαφέροντος, τις οποίες τύπωσα σε T-shirt, μοντέρνα μπλουζάκια, πουκάμισα, οικολογικές τσάντες και μια ζακέτα. Φυσικά, υπήρχαν και άλλες επιλογές, αλλά εγώ διάλεξα αυτές. Μόλις κοινοποίησα τις δημιουργίες μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πολλοί άρχισαν να ρωτούν πώς το έκανα και αν μπορούν να έχουν κι αυτοί ένα παρόμοιο σε άλλο χρώμα ή με κάποιες μικρές παραλλαγές.

Αυτό είναι το ένα από τα δύο πουκάμισα, περιορισμένης έκδοσης. Για την ακρίβεια, τα μοναδικά πουκάμισα, αφού δεν υπάρχουν άλλα στον κόσμο! Photo: Lefteris Trachanidis
 

Τα πουκάμισα που έφτιαξα είναι δύο και είναι μοναδικά στον κόσμο, περιορισμένης έκδοσης όπως μου αρέσει να λέω. Τα έφτιαξα για μένα και απαιτούν πολλή δουλειά, όπως το να σχεδιάσω τα λογότυπα ξεχωριστά, να τα εκτυπώσω με βινύλιο, να τα ξεφοντάρω και να τα τυπώσω στο πουκάμισο ένα προς ένα. Το σχέδιο τράβηξε το ενδιαφέρον πολλών ανθρώπων και έλαβα πολλές ερωτήσεις από πού τα βρήκα. Ένα αστείο περιστατικό συνέβη όταν τύπωσα τα λογότυπα των K-dramas στο λευκό πουκάμισο και το λογότυπο της σειράς 'Padam Padam' με πρωταγωνιστές τον Jung Woo Sung και τον Han Ji Min τυπώθηκε αντεστραμμένα στο ύφασμα μετά από ένα λάθος. Η φίλη μου είπε ότι αυτό προφανώς συνέβη, γιατί το K-drama είναι μοναδικό για μένα, αφού είναι το μόνο που τυπώθηκε έτσι και μάλλον το έκανα για ν’ αποφύγω το κακό μάτι. 

Το γαλάζιο φανελάκι με τις 2 στάμπες-λογότυπα των σειρών, ενθουσίασε τους Κορεάτες. Η μία στο πλάι μπροστά (Mr. Sunshine) και η άλλη στην πλάτη (Blade and Petal). Photo: Dovletoglou Eftychia
 

Όταν φόρεσα το μπλε φανελάκι και πήγα στην εκδήλωση Korea In Agora στη Θεσσαλονίκη, οι Κορεάτες ενθουσιάστηκαν που είδαν τα κορεατικά λογότυπα των K-dramas “Mr. Sunshine” και “Blade and Petal”. Μάλιστα, εντυπωσιάστηκαν όταν έμαθαν ότι ήταν μια εκτύπωση που σχεδίασα και τύπωσα εγώ. 

Αυτή είναι μια μακέτα που έφτιαξα και αγαπήθηκε πολύ. Photos: 1 & 3: Dovletoglou Eftychia, 2. Heraklion Museum
 

Οι στάμπες που έκανα στα φανελάκια και τα μπλουζάκια μου έγιναν στάμπες και σε άλλους ανθρώπους και χάρηκα που υπήρξαν αρκετοί που ήθελαν να τυπώσουν την ίδια μακέτα σε ένα μπλουζάκι της επιλογής τους. Η πολυαγαπημένη εκτύπωση ήταν αυτή με τη Ηangul (κορεατικό αλφάβητο) σε σπειροειδή διάταξη, κάτι σαν τον Δίσκο της Φαιστού, που χρονολογείται στη Μέση ή Υστερομινωική Εποχή του Χαλκού (2η χιλιετία π.Χ.). Έτσι, άντλησα την έμπνευσή μου από αυτό, αλλά σε πιο χαλαρή διάταξη. Φυσικά, κάποιοι ήθελαν μικρές αλλαγές στην εκτύπωση τους, όπως το όνομά τους στο κάτω μέρος.

Οι BTS στη βιτρίνα του καταστήματος. Photo: Dovletoglou Eftychia
 

Στη βιτρίνα, τα μπλουζάκια που αφορούν την K-pop προσέλκυσαν πελάτες, και αυτά που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ήταν οι BTS και οι Blackpink. Υπήρξαν, όμως κι άλλοι.

Ένα άλλο κομμάτι της βιτρίνας με μια οικολογική τσάντα στην πρώτη φωτογραφία και μια μπλούζα με το Jeju στη δεύτερη. Photo: Dovletoglou Eftychia

  •  Αυθεντικό άρθρο: Honorary Reporters website (Korea.net) Click here
  • Επιμέλεια & μετάφραση άρθρου: Dovletoglou Eftychia για τη σελίδα στο Facebook: Korean Dramas (Greek Fans)
  • Photos: Dovletoglou Eftychia, Heraklion Museum, Lefteris Trachanidis


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα κορυφαία K-dramas σε τηλεθέαση

  Chief Inspector, Photo credits: MBC Κατάφερα να βρω 106 Κορεάτικες σειρές, που κατάφεραν να ξεπεράσουν το φράγμα του 30% τηλεθέαση. Είμαι...